Vampire: The Masquerade – Swansong یک تریلر گیم پلی جدید دریافت می کند

Vampire: The Masquerade – Swansong یک تریلر گیم پلی جدید دریافت می کند

با توجه به اینکه بازی Paradox’s Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در برزخ توسعه گیر کرده است و هیچ نشانه ای از حیات نشان نمی دهد، جهان گسترده World of Horror مجبور است برای پیشرفت به پروژه های دیگری از دیگر توسعه دهندگان نگاه کند. یکی از این‌ها، توسط توسعه‌دهنده Big Bad Wolf Studio و ناشر Nacon، اولین نگاهی به گیم‌پلی خود را به اشتراک گذاشته است.

 

این بازی که در دنیای World of Darkness اتفاق می‌افتد، سه قهرمان مختلف را دنبال می‌کند که توسط شاهزاده استخدام می‌شوند تا علت حمله غافلگیرانه‌ای را پیدا کنند که جمعیت خون آشام‌های بوستون را به آشوب می‌کشاند. گیم پلی بازی سه قهرمان داستان را با استفاده از ابزارهای مختلف برای دستیابی به اهداف خود به همراه انتخاب و باز کردن مهارت هایی که آینده شهر را تعیین می کند، به نمایش می گذارد. ما همچنین نگاهی به مکانیک خون‌خوار با ظاهری براق می‌اندازیم که از نظر ظاهری، با استفاده از مهارت‌های شخصیت‌های بازیکن مرتبط است.

 

Vampire: The Masquerade – Swansong در تاریخ 19 می برای رایانه های شخصی (از طریق فروشگاه های اپیک گیمز)، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر می شود. 

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/1d99

خبرنامه بازی ها

گالری